Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 12:28:24 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/13855 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Kurna küla, Põllukivi // Lehmja küla, 
11330 Järveküla-Jüri tee L22 // 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T3 // 
Kõrtsi tee // 1a // Loomäe tee 2 // Pähklimäe tee 1 // L2 // Põrguvälja tee 
9a // L3 // Rukki tee // 10 // 12 // 2 // 4 // 5 // 7 (Kaugküttetorustik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku 
§54 lg 6 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27232897>  (menetlus nr: 
466096), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister